Monday, October 4, 2010

Dierendag!

Toen ik vanochtend de datum moest opzoeken voor een verslag, zag ik pas dat het 4 oktober was! Dierendag!
Ik ben zelf best wel een dierenliefhebber (nouja, wormen en naakslakken uitgezonderd) en ik ben ook echt zo iemand die stiekem moet huilen als ik op Animal planet zo'n klein schattig katertje zie die is achtergelaten door z'n mama.
Thuis heb ik eigenlijk maar 1 huisdier, mijn hond. Ik ben eigenlijk opgegroeid met 3 katten in huis, ging er eentje dood, dan kwam er een nieuwe bij.  Jammer genoeg is begin dit jaar onze laatste kat, mijn hoogbejaarde, demente, blinde (hij kon uren naar de muur miauwen om eten) kat van 19 jaar overleden.
Ik heb nu dus een hond, Scooter. Hij is echt compleet gestoord, hij komt bij onweer altijd naar boven en gaat dan op mijn bed liggen piepen, niet eens om aandacht, maar hij vind zichzelf gewoon heel zielig. Hij kan trouwens wel piano spelen. En wij vinden het erg leuk om kleren op hem aan te passen ;-)

No comments:

Post a Comment