Wednesday, May 4, 2011

Glitter tips Nail art

Aangezien ik over 2 weken mijn eindexamen heb, krijg ik ineens heel veel nieuwe hobbies en oude hobbies pak ik weer op. zo ook het nail-arten. Ik ben nu natuurkunde aan het leren en als ik heel eerlijk ben vind ik er echt geen ruk aan, stomme magneten en hefboomconstructies...
Dus tijd om mijn nageltjes weer eens uitgebreid te lakken onder het mom van 'pauze' tussen het leren door. Op dit moment is de pauze/leer ratio 30 minuten pauze, 10 minuten leren; daar moet ik volgens mij iets aan gaan veranderen.
Ik ben vanochtend in mijn eerste pauze in ieder geval al begonnen met een blauwe lak Replay  van de nieuwe essence Multi-dimension lakjes. het is een combinatie tussen zeegroen/blauw en babyblauw, Me like!
In de tweede pauze heb ik er Glisten Up, de blauwe flakie lak van de colour &go collectie van Essence overheen gedaan.




Uiteindelijk wilde ik er iets van steentjes of glitters op doen, maar ik heb daar eigenlijk nooit het geduld voor om dat netjes te doen. Zo'n klein priegelig potje met superkleine glittertjes, niks voor mij! Dus heb ik op de Sanne-stijl gewoon maar mijn nagels in het potje glitters gedouwd ipv met een pincet lopen vloeken en tieren omdat de glitters aan de pincet blijven zitten. Lekker makkelijk en het ziet er nog best leuk uit ook. het enige nadeel is dat mijn hele natuurkundeboek nu onder de glitters zit, maar op een of andere manier vind ik het niet zo heel erg om dat eerst even te stofzuigen (schoonmaken is nummer 3 op mijn SOG (studieontwijkend gedrag) lijst) en eventueel ook nog wat andere dingen schoon te maken. Die glitters ga ik sowieso de komende twee maanden in alle hoeken en kieren terugvinden.
Mijn prachtig natuurkundeboek
Ik vraag me overigens wel af hoe lang de glitters gaan blijven zitten: Als iemand nogal beweeglijk en onhandig is, ben ik het wel, dus ik gok op zo'n anderhalve dag. Maar dan ben ik het ook wel weer zat, dus dat komt goed uit!

No comments:

Post a Comment