Sunday, February 13, 2011

NOTD Catrice - Absolutely Chinchilly



Ik heb besloten dat ik de hele maand februari geen beauty-dingen mag kopen. Mijn nagellakdoos is nog steeds aan het uitpuilen en mijn hele make-uptafel is zo ongeveer permanent een takkezooi. Nu heb ik nog op het laatste moment een mascara, ridge filler en een normale nagellak van Catrice gekocht. Redelijk verantwoorde aankopen toch? Lees verder voor mijn review en swatches van de Absolutely Chinchilly nagellak




En wat ben ik blij met de nagellak zeg! Absolutely Chinchilly is echt zo'n perfecte pastelkleur die me ook echt doet denken aan een chinchilla! Zo'n lekker knuffelbare, schattige kleur. Het is geen beige, en ook geen grijs.













Ain't it pretty? Het is geen lichte zomerkleur, maar ook geen donkere winterkleur, perfect voor de maand februari!



Deze nagellak lakt net zoals de andere lakjes van Catrice, goed smeerbaar en het kwastje is goed. Je kan deze nagellak voor 2.49 kopen bij het kruidvat.

1 comment:

  1. Hij lijkt een beetje op 'Clayton my hero'
    (dat lijkt zo...)

    ReplyDelete