Friday, February 11, 2011

Home made Eyeshadow Pallette

 Nou mensen, jullie mogen drie keer raden van welk merk dit pallette is ;)
Heb je al een idee?
 Zoals jullie misschien ook al wel verwacht hadden, is dit pallette helemaal niet van een merk, maar ik heb hem zelf gemaakt uit losse oogschaduws!
En och, wat was het een kliederboel zeg. Ik heb mijn bureau met alle soorten schoonmaakmiddel en zelf nagellakremover schoon moeten maken. Donkerbruine gepigmenteerde oogschaduws zijn niet het meest ideaal op een wit bureau...

Ik had de losse pallets met tinnetjes al echt iets van anderhalve maand terug besteld bij ebay, en pas afgelopen vrijdagavond kwamen ze aan! Over snelle verzendtijd gesproken...
Voor de rest ben ik er wel heel tevreden over. Het zijn simpele maar wel strakke palletjes, en dat is altijd beter dan een berg losse potjes.


In de bovenste rij heb ik oogschaduws van mad minerals gedaan, allemaal blauw/groene tinten

De eerste van de middelste rij is een bruine, heel gepigmenteerde kleur waarvan ik het merk niet weet. Het was een van mijn schatvondsten in mijn moeders make-up doos. De overige 4 kleurtjes komen van het Everydayminerals eye pallette.
De eerste van de onderste rij is een effect powder van gosh die ik ooit voor 2 euro bij de kruidvat heb gekocht. De tweede is een suivez mon regard van Bourjois. Het zat eerst in een ontieglijk knoeipotje, maar nu is hij ontzettend mooi en goed gepigmenteerd, zonder de gigantische fall-out die die eerst had.
De laatste drie zijn ook weer kleuren van madminerals.

Binnenkort een artikel over hoe je losse oogschaduws moet pressen!

2 comments:

  1. Leuk bedacht! Ik hoop dat de witte tafel uiteindelijk weer wit is geworden, hihi ;)

    ReplyDelete